دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای

۰۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۹ کد : ۴۳ تاپ خبر فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۲۲۹
دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، در این دوره از مسابقات که با مشارکت 20 واحد سازمانی جهاددانشگاهی در 16 استان کشور برگزار می شود، دانشجویان علاقه مند در دو بخش تخصصی و آزاد به رقابت خواهند پرداخت.
این مسابقات از سال 1399 و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در دانشگاه ها، آشنایی دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه های کتابخوانی در قالب های بدیع آغاز شده است.
شایان ذکر است، برای هر یک از واحدهای مجری در مرحله مقدماتی، علاوه بر بخش آزاد، یک موضوع تخصصی نیز در نظر گرفته شده است. دانشجویان علاقه مند به موضوع تخصصی می توانند در این بخش شرکت نمایند، در غیر اینصورت می توانند در بخش آزاد ثبت نام کنند.

 

واحدهای مجری:
  سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان/ 
01333362460

http://acecr.ac.ir/fa/news/38250


نظر به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دانشجویان، آشنایی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک‌گذاشتن تجربه‌های کتاب‌خوانی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان با نظارت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور، در نظر دارد مرحله استانی دومین دوره مسابقات ملی"کتاب سه دقیقه ای" را در دو بخش: تخصصی(ادبیات کلاسیک جهان) و آزاد با همکاری دانشگاهها، مراکز آموزش علمی کاربردی و موسسات آموزش عالی استان گیلان، برگزار نماید.


در مرحله استانی این طرح ملی که بصورت حضوری برگزار می شود، هر دانشجو در یکی از بخش های ذکر شده کتابی را در سه دقیقه معرفی می نماید.


ثبت‌نام دانشجویان علاقمند در دومین دوره مرحله استانی مسابقات ملی «کتاب سه­ دقیقه ­ای» از تاریخ اول آذرماه  تا حداکثر اول دی ماه 1400  از طریق واتساپ 09111360680  شماره تماس 33362491-013 داخلی 144 جناب آقای ایزد دوست  انجام می شود.


نحوه ثبت نام و تقویم زمان بندی:

1-ثبت نام در:  http://roytab.ir/2th3minbook

2-مهلت ثبت نام: پایان آذر1400

3-زمان برگزاری مسابقه: بهمن 1400

کلید واژه ها: کتاب و کتابخوانی مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای


نظر شما :