فراخوان سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

۲۵ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰ کد : ۳۵ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۲۵۵
سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور شامل ۹ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و بخش نوآفرینی های قرآنی است. این جشنواره با هدف ارتقا سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، انس و الفت بیشتر دانشجویان با قرآن و عترت، ارج نهادن به فعالیت های قرآنی در دانشگاه ها، شناسایی و معرفی استعداد های برجسته قرآن و عترت دانشجویان به جامعه دانشگاهی برگزار می شود.
فراخوان سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

-1 آزمون در 9  رشته بخش معارفی به صورت مجازی برگزار می شود. دانشجویان برگزیده در بخش معارفی که پیشتر اسامی ایشان از همین طریق اعلام شده است فرصت دارند از تاریخ  1400/09/10 الی 1400/09/15 با مراجعه به نشانی الکترونیکی  https://quranjashnvareh.ir   نسبت به تایید صحت مشخصات و نام کاربری اقدام نمایند.

 

لازم به ذکر است دانشجویان متقاضی شرکت در رشته های حفظ متن و ترجمه فرازهایی ازصحیفه سجادیه و حفظ متن و ترجمه فرازهایی از نهج البلاغه از 2 بخش صحیفه سجادیه و نهج البلاغه نیز می توانند در بازه زمانی ذکر شده با مراجعه به نشانی الکترونیکی فوق نسبت به ثبت مشخصات و دریافت نام کاربری اقدام نمایند.

-2 آزمون رشته های مذکور در روز چهارشنبه 1400/09/24 فرصت دارند صرفا" یکبار در بازه زمانی 10:00 الی 16:00  با مراجعه به نشانی الکترونیکی فوق الذکر نسبت به انجام آزمون اقدام نمایند.

-3سامانه مذکور فقط در بازه زمانی ذکر شده فعال می باشد و ایجاد دسترسی در خارج از زمان مذکور غیر ممکن بوده و مسئولیت عدم ثبت نام در تاریخ مزبور صرفا" بر عهده دانشجو می باشد.

-4 آزمون شامل 40 سوال تستی می باشد و نمره منفی نیز لحاظ می شود.

نکته: هر دانشجو صرفا" حق شرکت در همان رشته پذیرفته شده در صرفا" یکبار برگزار شده و امکان شرکت مجدد برای دانشجو مهیا نمی باشد و مسئولیت عدم شرکت در آزمون صرفا" بر عهده دانشجوست و دبیرخانه مسئولیتی در این زمینه ندارد. 16و 17 و 18 آذر ماه ویژه خواهران بصورت تماس تصویری(برخط) در پیام رسانی که به اطلاع دانشجویان می رسد، انجام می شود. ضروری است دانشجویان محترم راه یافته به این مرحله در رشته های حفظ نسبت به امکان ارتباط تصویری پیام رسان واتساپ بر روی شماره تماس اعلام شده از سوی خود به دبیرخانه مرکزی اطمینان حاصل کنند. لازم به ذکر است این آزمون صرفا" یکبار برگزار شده و امکان شرکت مجدد برای دانشجو مهیا نمی باشد و مسئولیت عدم شرکت در آزمون صرفا" بر عهده دانشجوست و دبیرخانه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

-6کارشناسان دانشگاهها و متسابقین محترم می توانند در صورت ضرورت و برای دریافت پاسخ به سوالات پیش آمده با شماره تماس 09127002205  (سرکار خانم بابایی کارشناس محترم دانشگاه صنعتی امیر کبیر) و یا  شماره 82233286-021 سرکار خانم حرفت تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

کلید واژه ها: قرآن و عترت دانشجویان آوایی معارفی پژوهشی فناوری ادبی هنری نهج البلاغه صحیفه سجادیه نوآفرینی های قرآنی


نظر شما :