اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی نیازمند شیوه‌های نوآورانه است

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۱ کد : ۲۹۹ تاپ خبر آخرین اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۵۴
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه برای اثر بخشی اقدامات فرهنگی ضروری است از شیوه‌های نوآورانه استفاده شود، گفت: کلید توفیق در انجام کارهای فرهنگی، حضور فعالانه دانشجویان در طراحی و اجرای برنامه‌هاست، باید شرایطی را فراهم کنیم تا دانشجویان با انگیزه و پشتکار به‌صورت داوطلبانه در برنامه‌های فرهنگی نقش‌آفرینی کنند.
اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی نیازمند شیوه‌های نوآورانه است

جهاددانشگاهی نهادی انقلابی و علمی برخواسته از تفکرات امام(ره) می‌باشد که در سال ۱۳۵۹ به‌ منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه‌ها و برای اسلامی شدن این مراکز تأسیس شد و در دوام انقلاب اسلامی همانند سایر نهادهای انقلابی به‌ویژه در عرصه دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات آموزش عالی نقش برجسته‌ای داشته و دارد.

جهاددانشگاهی توانسته است نقش به خصوصی در ارتقای شاخص‌های علمی و فرهنگی کشور ایفا کند و روز به روز با تأسی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری بالنده‌تر و شکوفاتر شود. از آنجا که یکی از مهم‌ترین وظایف این نهاد، تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و برنامه‌ریزی تربیتی و فرهنگی برای قشر جوان و به‌خصوص دانشجویان است، تبیین فعالیت‌ها و اقدامات آن در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد.

ادامه خبر را می توانید در این سایت  مطالعه نمایید.

کلید واژه ها: فعالیت قرانی نوآفرینی های قرآنی


نظر شما :