دیدار نوروزی جهادگران سازمان جهاد دانشگاهی گیلان

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۶ کد : ۲۴۷ تاپ خبر آخرین اخبار خبر ویژه
تعداد بازدید:۱۰۰
دیدار نوروزی جهادگران سازمان جهاد دانشگاهی گیلان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان دکتر حمید رضا مسکنی رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در دیدار نوروزی که در محل موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان برگزار گردید ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان  در ارائه گزارش عملکرد از سال 1401 گفت: در سال گذشته در حوزه ترمیم سرمایه داخلی و خارجی بخش هایی که در آن با مشکل مواجه بودیم عملکرد موفقی داشتیم.

وی افزود: در سال گذشته ۸ تفاهم نامه منعقد گردید و ۷ تفاهم نامه در دست تنظیم و در مرحله و فرایند امضاست.

آقای دکترمسکنی گفت: ضعف امکانات وجود دارد و مقدمات به روزرسانی و نوآوری تجهیزات در جهاد گیلان انجام پذیرفته و باید زیرساخت کافی برای پیشرفت ایجاد شود  همچنین افراد به این نتیجه برسند که هیچ مانعی به جز عملکرد آنها برای پیشرفت شان وجود ندارد.

وی افزود: تغییرات چشمگیر و در خور توجهی در معاونت آموزشی و مراکز کوتاه مدت و پرداختی حق التدریس های این معاونت به ثمر رسیده است.

در ادامه آقای دکترمسکنی ضمن تشکر از تیم حفاظت فیزیکی سازمان گفت: خبرگزاری ها نیرو های جهادی هستند و باید اولویت شان جهاد باشد و یاری نمایند کارهای بزرگی در سطح ملی انجام شود.

آقای دکترمسکنی اختصاص ساختمان شهدای سلامت برای مرکز غربالگری در علوم پزشکی و اداره کل دادگستری را از موفقیت های اخیر سازمان عنوان کرد و گفت: اصلاح روند ها و 5 برابر شدن کارفرمایی پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در سال ۱۴۰۱ ، استاندارد سازی در فضاهای موجود اداری،  تغییر در ساختار بانک خون، و دریافت مجوز ISC نشریه پژوهش و فناوری محیط زیست را از دیگر دستاوردهای سازمان در سال گذشته برمی شماریم و اضافه کرد جهاد گیلان ریشه های قوی دارد و هیچ طوفانی نمی تواند آن را از پا بیندازد .

در پایان رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان ضمن تشکر از همکاران ابراز امیدواری کرد در سال جدید از ایده ها استقبال می شود و طرح های فناورانه به عنوان طرح های توسعه ای در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کلید واژه ها: دیدار نوروزی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان


نظر شما :