برگزاری هفته پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی

۰۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۷ کد : ۱۷۱ تاپ خبر فرهنگی دانشجویی علمی آموزشی
تعداد بازدید:۱۴۱
برگزاری هفته پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی

یکی از مهمترین عوامل پیشرفت جوامع، توجه به پژوهش و تحقیق و ارج نهادن به جایگاه پژوهشگران در عرصه های مختلف علمی می باشد. جوامعی که بستر مساعد پژوهش و تحقیق را مهیا ساخته و آن را زمینه ساز برنامه ها قرار داده اند، مدارج ترقی و بالندگی را هر چه سریع تر سپری کرده اند. بی تردید دستیابی به توسعه، بدون بهره گیری مناسب از یافته های علمی و پژوهشی میسر نخواهد بود.

در این راستا و به منظور ترویج فرهنگ پژوهش، موسسه کار و تامین اجتماعی همگام با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد ستاد برگزاری هفته پژوهش گام بسیار مهمی به منظور فرهنگ سازی در زمینه پژوهش برداشته است. بزرگداشت آثار برتر مرتبط با ماموریت های وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی، در حوزه های مقاله، طرح پژوهشی، پایان نامه، تالیف، ترجمه و ایده های کاربردی در جهت حل مسایل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

افرادی که تمایل به حضور در برنامه فوق الذکر دارند، می توانند یک اثر در هر یک از حوزه های نامبرده (مقاله، طرح پژوهشی، پایان نامه، تالیف، ترجمه و ایده های کاربردی در جهت حل مسایل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) را که طی سه سال گذشته (1398-1401) و در راستای محور های پیوست تهیه و تولید شده باشد حداکثر تا تاریخ 12/09/1401 در سایت موسسه کار و تامین اجتماعی در سایت (سایت ثبت نام ) بارگذاری نمایند.

در ضمن کارشناس پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی جهت هماهنگی های لازم با شماره تلفن 4-66556801 (داخلی 303)پاسخگوی مخاطبان خواهند بود.

کلید واژه ها: رفاه اجتماعی پژوهش وزارت تعاون پژوهشی


نظر شما :