ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار سال ۱۴۰۰

۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۱ کد : ۳۰ تاپ خبر فرهنگی علمی آموزشی امور ایثارگران
تعداد بازدید:۳۲۰
به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا،‌ معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار، ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.
ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا،‌ نشست شورای سیاستگذاری ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی که قرار است در اواخر پاییز جاری صورت پذیرد، برگزار شد.

 

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تأکید کرد: این جشنواره باید با نوآوری جدید و باکیفیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته و با شاخص‌های علمی و فرهنگی استاندارد شده برگزار شود.

سردار یعقوب سلیمانی افزود: از ویژگی‌های مهم این جشنواره انتخاب شاخص‌ها توسط دستگاه‌های آموزشی است و هر دستگاه آموزشی با توجه به شرایط و استانداردهای خود شاخص‌ها را تعیین می‌کند و انتخاب برترین‌ها بر این مبنا انجام می‌شود.

همراهی و همدلی دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد و بنیاد شهید

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست مطالبی را در خصوص جلسه شورای هماهنگی و کارگروه فرهنگی در موضوع برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه کرد.

محمدعلی فقیه همچنین بر اهمیت همراهی و همدلی دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد و بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب شاهد و ایثارگر در سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

مدیران شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی حاضر در این نشست نیز دیدگاه و نقطه نظرات خود را در خصوص به‌روزرسانی شاخص‌های انتخاب نفرات برتر، زمان و چگونگی نحوه اجرای جشنواره ششم و دقت و سخت‌گیری در شاخص‌های انتخاب برترین‌ها به دلیل برگزاری مجازی دانشگاه‌ها را بیان کردند.

http://www.irna.ir/news/84525667/


ششمین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، مدیرکل آموزش و مدیران‌کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی شامل وزارتخانه‌های آموزش‌ وپرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه‌های علمیه با موضوع بررسی و نحوه برگزاری این رویداد تشکیل شد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار در اسفند سال جاری برگزار می‌شود و برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور معرفی خواهند شد.

 

از دانشجویان شاهد و ایثارگر  واجد شرایط زیر تقاضا می شود جهت دریافت  فرم تقاضا نامه ی ثبت نام را پس از  تکمیل فرم همراه با مدارک و مستندات را به امور دانشجویی و فرهنگی موسسه جهاد دانشگاهی گیلان ارائه نمایند.

- تقاضانامه دانشجو


شرایط شرکت در جشنواره:

شرایط ایثارگری شامل: همسر و فرزند شهید، جانبازان  25% و بالاتر، همسر و فرزندان آنان، آزادگان، همسر و فرزندان آنان

- عدم سابقه کمیته انضباطی

- دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته شاغل به تحصیل در نیمسال چهارم و بعد از آن و جزو ده درصد برتر ورودی خود باشند.

- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نا پیوسته شاغل به تحصیل که حداقل دو نیمسال تحصیلی گذرانده باشند و جزو ده درصد برتر ورودی خود باشند.

- دانشجویان مقطع دکتری:

الف) آزمون جامع را گذرانده باشند.

ب) جزو ده درصد برتر ورودی خود باشند.

ج) دارای حداقل یک مقاله علمی پژوهشی و یا  ISI  باشند.

- دانشجویان در هرمقطع فقط یکبار در مرحله کشوری مجاز هستند وارد رقابت شوند.

 


زمان برگزاری جشنواره : اسفند ماه سال 1400

مهلت تحویل مدارک به امور دانشجویی: سوم آذر 1400


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار، ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر


نظر شما :