سیزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری گیلان

مهلت ارسال آثار: دهه سوم آذرماه ۱۴۰۰(همزمان هفته پژوهش)
۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۲ کد : ۲۶ تاپ خبر آخرین اخبار پژوهش
تعداد بازدید:۲۸۷
سازمان بسیج علمی, پژوهشی و فناوری استان گیلان با همکاری دانشگاه ها, پارک علم و فناوری,بنیان نخبگان استان و اقشار دانشور بسیج سیزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری گیلان برگزار می کند.
سیزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری گیلان

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی استان گیلان در گفت گو اختصاصی با خبرنگار علم و فناوری از برگزاری جشنواره جهادگران علمی خبر داد.سید جلیل قاسمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار علم و فناوری گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری گیلان همزمان با هفته پژوهش در استان، اظهار کرد: این جشنواره در دهه سوم آذرماه برگزار می‌شود.

وی در تشریح اهداف این جشنواره، گفت: کمک به بازدارندگی دشمن در مقابل پیشرفت های علمی ایران (کمک به اقتدار ملی)، الگوسازی در بین آحاد مختلف جامعه، توسعه فرهنگ تحقیق، پژوهش و نوآوری، کمک به تجاری سازی طرحهای نوآورانه، کمک به کارآفرینی در کشور، ایجاد شور و نشاط علمی در بین جوانان از دیگر اهداف تعیین شده این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی استان گیلان، اضافه کرد: دیگر اهداف جشنواره را تولید ثروت، کارآفرینی، مرجعیت علمی، خودباوری، کاهش یا حذف تحریم ها، افزایش بازدارندگی دشمن اعلام کرد.

وی ادامه داد: بکارگیری ظرفیت نخبگی در حوزه تخصصی، شبکه سازی از ظرفیت‌های نخبگی در قالب تشکل های دانش بنیان، جریان سازی و توسعه فرهنگ اقتصاد دانش بنیان، رفاه اجتماعی دیگر اهداف برنامه ریزی شده این جشنواره است.

قاسمی در ارتباط با نحوه ارسال آثار به جشنواره، گفت: سایت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان گیلان به آدرس www.knbg.ir در دسترس قرار داشته و آماده دریافت اطلاعات اولیه علاقمندان به حضور در این نمایشگاه است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی استان در خصوص سطح بندی این جشنواره بیان کرد: این مرحله سطح استانی است و برگزیدگان در سطح کشوری شرکت داده خواهند شد.

قاسمی از مزیت های این جشنواره همکاری و همراهی تمامی دانشگاهها و مراکز پژوهشی و همچنین بسیج اقشار استان اعلام کرد.


جهت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری گیلان لطفا با توجه به شرکت در موارد مندرج در پوستر اقدام به دانلود فرم مربوطه نموده و پس از تکمیل از فرم از طریق وبسایت زیر نسبت به ارسال اقدام نمایید.

لینک ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره جهادگران علم وفناوری گیلان:

http://knbg.ir/?p=83

دانلود فرم جهت شرکت در بخش ایده،اختراع،ابتکار و طرح فناورانه،محصولات و خدمات دانش بنیان

دانلود فرم جهت شرکت در بخش طرح پژوهشی

دانلود فرم جهت شرکت در بخش تالیفات علمی/نشریه و سایت

 

زمان برگزاری جشنواره همزمان با هفته پژوهش

مهلت ارسال آثار: دهه سوم آذرماه ۱۴۰۰

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان گیلان طرح پژوهشی ایده اختراع ابتکار طرح فناورانه محصولات خدمات دانش بنیان تالیفات علمی/نشریه و سایت


نظر شما :