اطلاعیه شماره یک ستاد مدیریت کرونا موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان ۱۴۰۱-۱۴۰۰‏

نخستین جلسه ستاد مدیریت کرونا موسسه آموزش عالی ‏جهاد دانشگاهی گیلان

از سرگیری ‏آموزش حضوری بصورت تدریجی از نیمه آبان ماه ۱۴۰۰
تعداد بازدید:۲۹۴
پیرو مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و دستور مقام عالی ‏وزارت مبنی بر برنامه‌ریزی دانشگاه‌ها برای از سرگیری ‏آموزش حضوری بصورت تدریجی و با اتخاذ تدابیر لازم، ‏نخستین جلسة ستاد مدیریت کرونا موسسه آموزش عالی ‏جهاد دانشگاهی گیلان در سال تحصیلی جدید روز چهار ‏شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ برگزار و موارد زیر به تصویب رسید‏.
نخستین جلسه ستاد مدیریت کرونا موسسه آموزش عالی ‏جهاد دانشگاهی گیلان

 

پیرو مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و دستور مقام عالی وزارت مبنی بر برنامه‌ریزی دانشگاه‌ها برای از سرگیری آموزش حضوری بصورت تدریجی و با اتخاذ تدابیر لازم، نخستین جلسة ستاد مدیریت کرونا موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان در سال تحصیلی جدید روز چهار شنبه مورخ 1400/08/12 برگزار و موارد زیر به تصویب رسید:

 

  1. انجام واکسیناسیون و ارائه کارت دیجیتالی تزریق واکسن برای حضور و ارائه خدمات به کلیة اعضای هیأت علمی، کارکنان، مدرسان مدعو و دانشجویان الزامی می باشد. تبصره: مسئولیت عواقب عدم انجام واکسیناسیون بر عهدة افراد مذکور خواهد بود.

  1. برگزاری دروس عملی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از نیمه دوم آبان ماه 1400 با هماهنگی معاونین آموزشی دانشکده ها و مدیران گروههای آموزشی به صورت دوره های  فشرده کارگاهی و آزمایشگاهی و برابر  برنامه زمان بندی امکان پذیر خواهد بود که توسط مراجع ذیربط به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

  1. آن دسته از دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی که برای انجام پروژه‌ها و شرکت در کلاسهای عملی خود نیازمند استفاده از سراهای دانشگاه می باشند با تائید اساتید راهنما، معاونین آموزشی دانشکده‌ها و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با تعهد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می توانند از این اماکن استفاده نمایند. بدیهی است در صورت تغییر وضعیت و اعلام ستاد مدیریت مبارزه با کرونا، شرایط جدید متعاقبا" اعلام خواهد شد.


نخستین جلسه ستاد مدیریت کرونای موسسه با حضور رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان جناب آقای دکتر فریبرز جمالزاد فلاح و سرپرست و معاونین و مدیران :


 

کلید واژه ها: ستاد ملی مدیریت کرونا کارت دیجیتال واکسیناسیون آموزش حضوری آموزش حضوری-مجازی ارائه کارت دیجیتال واکسیناسیون


نظر شما :